måndag 8 augusti 2011

Christofers Kök har öppnat!

En regnig helg under semestern är väl en utmärkt tid att starta en blogg om något man tycker om, i mitt fall matlagning. Jag har ett väldigt enkelt förhållande till mat; jag blir glad av att laga mat, att bjuda på mat och att uppleva smaker. Någon formell gastronomisk utbildning eller restaurangerfarenhet har jag inte, men jag älskar att stå vid spisen!

Med denna enkla blogg hoppas jag kunna få fler personer att samlas kring mat och smaker. Jag tänker dela med mig av mina recept, lite tips & trix för att bli bättre och ha roligare i köket samt beskriva en del upplevelser jag har kring mat. Det kommer bli högt och lågt, lätt och krångligt, sött, salt och mycket mer.

Undrar ni något, saknar något eller har tips för att göra ännu godare mat, skriv gärna kommentarer direkt i bloggen.

Slipa knivarna för nu kör vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar